מתיחת פנים ללא ניתוח – שיטת 8 הנקודות

בחורה מקבלת טיפול מתיחת פנים

הפנים שלכם הן כבר לא מה שהן היו בעבר. כן, בין אם תרצו בזה ובין אם לא, בסופו של דבר אנחנו לא הולכים והופכים צעירים יותר, והעור שלנו עובר כל מיני שינויים שלא תמיד עושים איתנו חסד. אם עד היום הייתם רגילים להסתכל על עצמכם במראה ולהיות מבסוטים ב-100%, יכול להיות שהשינויים האלו מובילים אתכם להרגשה קצת פחות שלמה עכשיו, ואם אתם מחפשים אחר הפתרון האידיאלי לבעיה הזו, אז מתיחת פנים ללא ניתוח בשיטת 8 הנקודות יכולה להיות מצוינת עבורכם. שמעתם עליה כבר? מישהו מהאנשים הקרובים אליכם פנה אליה ושיתף אתכם בתוצאות ובשביעות הרצון שלו? בין אם כן ובין אם לא, אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שחשוב לכם לדעת, כדי להפוך את ההחלטה שלכם להרבה יותר פשוטה.

מתיחת פנים ללא ניתוח – כן, זה אפשרי

אנשים רבים חושבים שהדרך היחידה להגיע לתוצאות של פנים יפות ומתוחות היא באמצעות ניתוח. היות והמילה "ניתוח" מרתיעה לא מעט אנשים, ועל אחת כמה וכמה גם המשמעויות של המילה הזו, עולם הרפואה הבין שהוא צריך לצאת עם אפשרויות חדשות, פשוטות יותר ויעילות לא פחות, שיאפשרו לקהל רחב יותר של אנשים לקבל את הטיפולים האסתטיים שבהם הם מעוניינים.

מתיחת פנים ללא ניתוח היא אחת מהאפשרויות החדשות האלו, והיא נחשקת היום על ידי לא מעט גברים ולא מעט נשים בארץ בפרט ובעולם בכלל. שיטת 8 הנקודות היא השיטה המוכרת ביותר בעולם של מתיחת פנים ללא ניתוח, ומיד נקדיש לה זמן להיכרות מורחבת יותר.

מה קורה בזמן מתיחת פנים ללא ניתוח?

למעשה, הצורך במתיחת פנים ללא ניתוח נובע בעקבות הזדקנות העור. ככל שאנחנו הולכים והופכים מבוגרים יותר, כך העור שלנו הופך למבוגר יותר בהתאם – הלחיים הופכות לשמוטות ונפולות, קמטים מופיעים באיזור המצח, הלחיים ובאיזורים נוספים, מתחת לעיניים מופיעות שקיות ועוד. מתיחת פנים ללא ניתוח מאפשרת קבלת תוצאות נהדרות של השבת המראה הרענן, הצעיר והמתוח לעור הפנים.

מתיחת פנים ללא ניתוח מתבצעת למעשה על ידי הזרקת חומרים כמו בוטוקס או חומצה היאלורונית לפנים. מדובר כאן על חומרים בעלי השפעה נהדרת, שניתן להבחין בה כבר בתום ההזרקה, והם אינם מצריכים כל היערכות מוקדמת, הליך החלמה כזה או אחר ועוד.

שיטת 8 הנקודות כמתיחת פנים ללא ניתוח

שיטת 8 הנקודות, כשמה כן היא, מתמקדת ב-8 נקודות שנמצאות בפנים של המטופל, שאליהן מוזרקים הבוטוקס או החומצה ההיאלורונית. ההזרקות הממוקדות האלו מאפשרות שמירה על מבנה הפנים והתווים הטבעיים, אך במקביל גם מאפשרות מתיחה והרמה של האיזור. האפקט המתקבל הוא כמובן האפקט שאליו שואפים המטופלים להגיע – אפקט הצערת הפנים.

ההשפעה הרגשית של מתיחת פנים ללא ניתוח

מטופלים שסובלים ממראה פנים שאינו מספק להם אושר ושלמות, הם מטופלים שברוב הפעמים יושפעו מהעניין הזה גם מבחינה רגשית ונפשית. בסופו של דבר, אדם שלא שלם עם המראה שלו, הוא לא אדם שיהיה גאה לצאת לרחוב, להראות את עצמו בחברה, לקחת חלק בפעילויות חברתיות או ירגיש בנוח להתנהל בצורה טבעית. בהתאם, אותו אדם עלול להסתגר בבית, לחוש תחושות קשות של חוסר ביטחון עצמי, ולאבד את החשק להתרועע בסביבת אנשים.

לאחר מתיחת פנים ללא ניתוח, אותו אדם יוכל לחזור ולקיים אורח חיים תקין, מלא בביטחון עצמי ובשלמות נפשית.

במשך כמה פעמים יש לחזור על שיטת 8 הנקודות?

חשוב להכיר את ההבדלים בין מתיחת פנים ללא ניתוח עם שיטת 8 הנקודות, לעומת ניתוח פנים, לדוגמה. לעומת ניתוח מתיחת פנים, שבו התוצאות שיתקבלו ילוו את המטופלים במשך שנים ארוכות, שיטת 8 הנקודות היא שיטה שבסופה מתקבלת תוצאה נהדרת, אך לאחר כמה חודשים יהיה צורך לחזור אליה שוב. העניין הזה הוא יתרון גדול, משום שבמידה והתוצאה אינה מספקת את המטופלים, הם יכולים להסיק מסקנות ולשנות את ההזרקות לפעם הבאה.

ד"ר אוליבר קרייגר למתיחת פנים מהחלומות

ד"ר אוליבר קרייגר הוא מומחה ברפואה אסתטית, ומציע מתיחת פנים ללא ניתוח בשיטת 8 הנקודות. ד"ר קרייגר מחזיק בכל האמצעים, הידע והניסיון על מנת להעניק לכם טיפול לא פחות ממושלם, ואתם מוזמנים לנסות אותו גם בעצמכם.

מה היה במאמר

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם